Svaki vlasnik web stranice razumije koliko je važno imati dobru vidljivost na internetu, posebno kada je riječ o pretraživaču kao što je Google. No, što učiniti kada se čini da vas Google ignorira? Ako vaša web stranica ne dobiva promet, postoji nekoliko mogućih razloga zbog kojih se to događa, a razumijevanje tih razloga može vam pomoći da poboljšate svoje online prisustvo.
1. Loša optimizacija za pretraživače (SEO)
Kada je riječ o povećanju prometa putem Googlea, optimizacija za pretraživače ili SEO je ključna. Ako vaša web stranica nije optimizirana za relevantne ključne riječi i fraze, teško će privući promet. Ključne riječi su riječi i fraze koje vaša ciljana publika koristi kada pretražuje informacije povezane s vašim sadržajem. Provjerite jeste li pravilno koristili ključne riječi u naslovima, metapodacima, i naravno, u samom sadržaju.
2. Kvaliteta sadržaja
Google favorizira web stranice koje pružaju vrijedne, informativne i originalne sadržaje. Ako vaš sadržaj nije zanimljiv ili koristan vašim posjetiteljima, postoji velika vjerojatnost da će brzo napustiti vašu stranicu. Svaka web stranica treba gledati na svoje čitatelje i pružiti im nešto što će ih zadržati! Pokušajte redovito ažurirati svoj sadržaj i uključiti multimedijske elemente poput slika, videa ili infografika, što može dodatno poboljšati iskustvo posjetitelja.
3. Tehnički problemi
Mnogo web stranica pati od tehničkih problema koji utječu na njihovu vidljivost na Googleu. To mogu biti problemi poput sporog učitavanja stranice, grešaka 404 (stranica nije pronađena) ili loše prilagodljivosti za mobilne uređaje. Google favorizira web stranice koje su brze i prilagođene mobilnim uređajima, budući da sve više korisnika pretražuje putem svojih pametnih telefona. Uvijek testirajte svoju stranicu kako biste osigurali da sve radi glatko.
4. Nedostatak povratnih veza
Povratne veze, ili backlinkovi, su linkovi koji vode natrag na vašu stranicu s drugih web stranica. One su važan aspekt SEO-a jer Google koristi povratne veze kao dokaz autoriteta i relevantnosti vaše stranice. Ako vaša web stranica nema dovoljno povratnih veza, možda će biti teže dobiti dobru poziciju u rezultatima pretraživanja. Razmislite o strategijama za izgradnju veza, kao što su suradnja s drugim blogerima ili dijeljenje korisnog sadržaja na društvenim mrežama.
5. Neodgovarajući ciljano tržište
Jedan od čestih razloga zašto vaša web stranica ne dobiva promet može biti i to što ciljate neodgovarajuću publiku. Važno je znati tko su vaši potencijalni posjetitelji i što ih zanima. Izradite osobu kupca koja će vam pomoći da bolje razumijete potrebe i želje svoje ciljne publike. Kada bolje razumijete svoje čitatelje, moći ćete stvoriti sadržaj koji će ih privući i zadržati na vašoj stranici.
6. Prevelika konkurencija
Na internetu postoji mnoštvo informacija i sadržaja, a konkurencija za pažnju korisnika može biti oštra. Ako se natječete u nadi za rangiranje s velikim i poznatim web stranicama, možda će biti potrebno više truda i strategija kako biste se istaknuli. Istražite svoje konkurente i pokušajte pronaći praznine na tržištu ili teme koje nisu dovoljno istražene. To može biti vaša prilika za izgradnju jedinstvenog sadržaja koji će privući posjetitelje.
Kako biste poboljšali promet na svojoj web stranici, od ključne je važnosti razumjeti razloge zbog kojih Google može ignorirati vaše napore. Prateći ove smjernice i kontinuirano radite na poboljšanju svoje web stranice, možete stvoriti bolje online prisustvo i privući veći broj posjetitelja. Ne zaboravite da je uspjeh u online svijetu dugoročan proces koji zahtijeva strpljenje i upornost.